Spelar inte längre någon roll









Foto: Canon Eos 550 / Siri
Modell & Styling: Lowica

Pics from today! :D Vi var ute i skogen och fotade men det blev inte så jättemånga bilder i dag eftersom lollo blev uppäten av pissmyror och myggor hela tiden.... Dumma insekter.
Just nu sitter vi här och målar :) mysigt värre! Det blir kort uppdatering i dag. För jag har ingen aning om vad jag ska skriva.
Hursomhelst så ska vi i alla fall till ullared i morgon. ! Jippie! Det blir nog mest bodylotions och sådant tror jag.

Kommentarer
Postat av: Elisa

Snygga Lollo ♥

2010-08-13 @ 09:39:31
URL: http://whateverxthen.skyrock.com
Postat av: Fotoemilia

Dom två första bilderna var coola :)

2010-08-21 @ 19:54:24
URL: http://fotoemilia.blogg.se/
Lämna jättegärna en kommentar efter dig. Men tänk på vad du skriver! Jag vill inte ha spam, rösta på mig, eller följ mig via bloglovin kommentarer. Sen om du vill tipsa om tävlingar, t.ex. Dagens blogg så är det fritt fram.
Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat. Fråga innan du tar något så blir alla glada! :D Fotar gör jag med min Canon Eos 550




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0