Tävling!



Nu drar vi igång med en tävling här i bloggen! Första tävlingen någonsing. Yey!

Tävlingen går till så här: I det här inlägget skriver du en kommentar där du berättar hur en häftig photoshoot skulle se ut enligt dig. Färger, saker, känslor, platser, du kan skriva vad som helst!
Vinnaren blir länkad i 5 inlägg framöver och om det är möjligt försöker vi förverkliga hela scenariet. :)

Regler:

-Var kreativa, men håll er inom vissa gränser ändå (skriv inte t.ex. att det ska vara med  en elefant eller en rymdraket om ni förstår vad jag menar...)
- Ni får skriva flera olika "scener" , då får ni ju större chans att vinna.

Varför jag gör det här? Jag vill bli inspererad! Men kom i håg, verkställer jag just er bild så skriver jag självklart vems idén var.

Nå? Vad väntar ni på ? Sätt i gång och var lite Kreativa!

Kommentarer
Postat av: maria

måste bara säga, din header är skitfin!

2010-08-03 @ 12:48:22
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: nicole

sv: Tack desamma :)



ska vi följa varandra på bloglovin?

/Shoppaholly

2010-08-03 @ 13:28:04
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

När kommer din vän då så ni kan ta bilder? :P

2010-08-03 @ 14:01:42
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: linn ;)

Siri saknar dig så mycket..

om jag tävlar nu, vinner jag då? :P hihi



jag tycker det skulle vara gulligt med ett foto i sepia på 2 barn i 3-års ålder (1 pojke och 1 flicka)

pojken ger flickan en vit ros

nyanserna & skuggorna skulle bli väldigt fina tror jag..:D



PUSSS <3

2010-08-06 @ 18:12:09
URL: http://lifeinlerum.devote.se
Lämna jättegärna en kommentar efter dig. Men tänk på vad du skriver! Jag vill inte ha spam, rösta på mig, eller följ mig via bloglovin kommentarer. Sen om du vill tipsa om tävlingar, t.ex. Dagens blogg så är det fritt fram.
Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat. Fråga innan du tar något så blir alla glada! :D Fotar gör jag med min Canon Eos 550




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0