Foto/blogg träff i Gbg!




Gud vilken underbar dag det var i dag! Jag och Lollo var i gbg på fototräff med Elin Ker och Michaela Dahlström. Alltså dom höll i själva grejen. Sedan träffade vi underbara Simone aka Fattybom, Lina (linafoto) och Tinkerbella m.fl. Det var som sagt jätteroligt och bilderna därifrån kommer upp i morgon när jag är hemma igen.
Nu ska vi se på film... För er som ville veta...

Svar till Elisa: Eftersom jag inte har listat ut hur man kommenterar på din blogg så får jag skriva svar här till dig i stället. bilderna skickar jag till dig när jag är hemma i lerum igen eftersom jag nu lånar lollos dator att blogga med. Min har inget internet. Men du ska få dom! :D
Saknar dej !

Kommentarer
Lämna jättegärna en kommentar efter dig. Men tänk på vad du skriver! Jag vill inte ha spam, rösta på mig, eller följ mig via bloglovin kommentarer. Sen om du vill tipsa om tävlingar, t.ex. Dagens blogg så är det fritt fram.
Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat. Fråga innan du tar något så blir alla glada! :D Fotar gör jag med min Canon Eos 550




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0