Ben and Alma's






Ben and Alma's

Tja, ni kan ju gissa vad jag och min syrra åt förrut? :) BEN AND JERRYS. Vi äter nästan aldrig det annars. Men i dag fick bli ett undantag. NEW YORK SUPER FUDGE CHUNK. Mums!
Observera den fina chokladranden runt hennes läppar...

Båtturen, var jättetrevligt. Vi åkte till Fjällbacka och tillbaka. Fast jag somnade på tillbaka vägen. Det är ju så skönt att sova på båtar! Hursomhelst kommer det upp fler bilder lite senare, vi var ute och fotade Alma utan chokladläppstift.
Men det var ju ingen som svarade rätt på vilken färg ni trodde Almas hår blivit : (
Dock var Lowica nära ;) Oranget är det i alla fall.


Kommentarer
Lämna jättegärna en kommentar efter dig. Men tänk på vad du skriver! Jag vill inte ha spam, rösta på mig, eller följ mig via bloglovin kommentarer. Sen om du vill tipsa om tävlingar, t.ex. Dagens blogg så är det fritt fram.
Alla bilder är fotade utav mig om det inte står något annat. Fråga innan du tar något så blir alla glada! :D Fotar gör jag med min Canon Eos 550




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0